piątek, 15 marca 2013

DELIA BIOSERUM NAWILŻAJĄCE Z KOZIM MLEKIEM




Dziś mój absolutny faworyt pielęgnacyjny czyli serum z kozim mlekiem Delii, bez którego nie wyobrażam sobie obecnie życia.Sama pewnie nigdy bym na niego się nie natknęła, bo w sklepach próżno szukać tego produktu. Ale od czego się ma koleżanki  lubiące robić prezenty :D 

Jak pisałam mam skórę z tendencją do przesuszania, więc nałogowo poszukuję wszelkiego typu kosmetyków, które  pomogą mi uporać się z tym problemem.

Producent obiecuje : intensywne nawilżenie, stymulację  naturalnych procesów odnowy naskórka, uzupełnienie niedoboru naturalnych substancji odżywczych. Bogactwo naturalnych składników: kompleks Lactil –  nawilżające składniki koziego mleka o właściwościach hydroregulujących; kompleks Hydromanil – naturalne cząsteczki nawilżające, uzyskane z peruwiańskiej rośliny okolic Andów - Tora;  Witamina E – hamuje procesy starzenia się skóry, chroni przed szkodliwym promieniowaniem UV i przeciwdziała uwalnianiu się wolnych rodników; D- Pantenol -  łagodzi podrażnienia. Efekt: Nawilżona i gładka skóra pełna witalności i blasku.”

Przyznam się, że podeszłam do tego serum bez przekonania. Spotkała mnie jednak miła niespodzianka :)

Serum ma lekką konsystencję, przy nakładaniu od razu się wchłania, lekko chłodząc, nie pozostawia lepkiej warstwy, a jedynie w dotyku aksamitną skórę.Wizualnie skóra jest ładnie rozświetlona. 

Stosowane samo dobrze nawilża i wygładza, stosowane pod krem sprawia, że uczucie nawilżenia się utrzymuje cały dzień. Makijaż na samym serum dobrze się rozprowadza ,skóra się nie świeci i nie wysusza się mimo pracy przy komputerze.
Połączenie go jednak z kremem pod makijaż może  powodować świecenie u skłonnych do tego cer.

Serum dobrze się sprawdza również u alergików (sprawdziłam na mojej mamie  ;)),ponieważ łagodzi podrażnienia .

Ja znalazłam dla niego jeszcze jedne zastosowanie. A mianowicie stosuję go jako krem pod oczy i na powieki. Po prostu rewelacja! Żaden krem specjalnie przeznaczony do okolic oczu nie sprawdził się tak jak to serum! 

Duży plus za praktyczne opakowanie z pompką, dzięki czemu aplikacja jest higieniczna i sprawia, że  mimo niewielkich rozmiarów (30ml), produkt wystarcza na bardzo długi czas (około 2 miesięcy przy stosowaniu na twarz).

Firma Delia ma w ofercie całą linię pielęgnacyjną z kozim mlekiem, więc serum możemy połączyć z kremem na dzień z tej samej serii. Ja używałam go z kremem Ziaji z kwasem hialuronowym i teraz z kremem na dzień OLAY, który opisywałam TU. Z tych dwóch lepiej zgrał się zdecydowanie z Ziają.

Jestem absolutnie oczarowana tym produktem i na dobre zagościł on w mojej kosmetyczce. 
Niewielka cena, ok. 9,60 zł, sprawia, że jest to świetna alternatywa dla drogich i średnio skutecznych kremów pod oczy i do twarzy.

Serum otrzymało wyróżnienie Cosmo i muszę przyznać, że całkowicie zasłużenie.

 Jedyny minus to brak tego produktu na półkach sklepowych, ja polecam niezawodne zakupy na allegro.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz