piątek, 29 marca 2013

RIVAL DE LOOP MASECZKA TRUSKAWKA & WANILIA oraz MASKA NA OCZY ROSSMANN



Lubię maseczki,gdyż pozwalają w krótkim czasie naprawić pewne zaniedbania w codziennej pielęgnacji. Są też jej niezbędnym uzupełnieniem.  Lubię też nowości, więc bardzo chętnie sięgnęłam w Rossmannie po odżywczą, truskawkową maseczkę na dobre samopoczucie(tego nigdy za wiele ;) ).


 Jest ona zapakowana w wygodną saszetkę, podzieloną na dwie części, starczającej na 2 użycia.
Mi wystarczy zdecydowanie na dłużej, ponieważ po aplikacji nadal  zostało sporo pierwszej porcji kosmetyku.

Maseczka ma działać ożywczo na skórę i dodawać jej blasku. Zawiera masło shea,olej migdałowy i olej z nasion kukurdzy,odpowiedzialne za miękkość i sprężystość oraz ochronę przed wysuszeniem. Ponadto pantenol koi i wspomaga proces zdrowienia skóry. Ekstrakt z wanilii  i truskawki rozpieszcza zmysły i pomaga się zrelaksować. Produkt nie zawiera parabenów oraz substancji pochodzenia zwierzęcego.

Maseczka ma postać gęstego kremu, który trzeba nałożyć dość grubą warstwą na twarz. Po ok 15 minutach usuwamy ją chusteczką, bądź wcieramy w skórę.

Ja zastosowałam ją na noc i po wyznaczonym czasie wmasowałam. Rano obudziłam się z uczuciem lekkiego liftingu, ponieważ maska zasychając napięła skórę. Zmyłam ją wodą ( po zetknięciu z wodą maseczka ma postać gęstego, białego kremu,mimo że po wyschnięciu jest niewidoczna na twarzy).

Moja skóra po zastosowaniu maseczki truskawkowej jest miękka i jedwabista, a uczucie  idealnego nawilżenia utrzymywało się nawet 2 dni po zastosowaniu!

No i ten zapach! Jak waniliowo-truskawkowe lody. Mhmmmm....

Zdecydowanie będę po nią sięgać częściej. I choć doceniam  saszetkowe opakowanie, to szkoda że nie można kupić tych maseczek w tubkach,co byłoby bardziej ekonomiczne finansowo .Cena saszetki to ok 2 zł.

Kolejną,już od dłuższego czasu, moją ulubioną maseczką jest maska na oczy Rossmann.


Maseczka ma postać nasączonej bibułki,którą kładziemy na powieki i okolice oczu. Maska świetnie nawilża i wygładza drobne zmarszczki.Zawiera aloes i koenzym Q10.

 Ja lubię ją stosować na noc i choć zgubię ją w trakcie snu, to i tak budzę się z pięknym, wypoczętym spojrzeniem. Doceniam też fakt , że jest to praktycznie jedyny taki produkt na rynku i w dodatku w tak niskiej cenie (2,50 zł).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz