poniedziałek, 6 stycznia 2014

NOWOŚCI GRUDNIOWE I WYGRANA W KONKURSIE TWOJEGO STYLU!

 Grudzień zaowocował mnogością  kosmetyków w mojej kolekcji. Mam teraz tyle zapasów,że starczy na najbliższych parę miesięcy! Ale nie byłabym sobą gdybym  się oparła nowym zakupom, więc na pewno w styczniu na coś się skuszę!
Poniżej znaczna część moich grudniowych zakupów. Trochę kosmetyków dostałam także na Święta, jednak je opiszę i pokażę trochę później.

ujędrniający krem do ciała Dove
"Armia" do pielęgnacji włosów: nawilżająca odżywka,szampon z olejami i odżywka-maska z olejami Dove


balsam z masłem Shea do ciała Dove

balsam do ciała z daktylem i kokosem Bielendy

masło do ciała Szarlotka z cynamonem Farmony

podkład pod lakier,dzięki czemu lakier wystarczy zerwać a nie trzeba zmywać: Essence

Piaskowy lakier Wibo

pisakowy lakier MySecret
odżywka do rzęs i brwi Delia
W grudniu spotkało mnie także wielkie wyróżnienie,będące spełnieniem moich marzeń. Wygrałam konkurs na testerkę "Twojego Stylu" i dokładnie dzień przed wigilą przyjechała do mnie wielka paczka z kosmetykami do wypróbowania! Rzuciłam się w wir smarowania,wklepywania i malowania bo na wszystkie recenzje jest bardzo mało czasu (mają się pojawić do 12 stycznia)!
Recenzje będzie mogli przeczytać zarówno na forum Styl.pl jak i na blogu!

od lewej: Maska do włosów L'Biotica,herbatka relaksująca Oriflame, żel pod prysznic Playboy,mleczko do demakijażu Celia,Balsam do ust L'biotica,płyn micelarny Eveline,serum wyszczuplające Eveline,Peeling do ciala Eveline,tusz do rzęs Rimmel,Podkład Astor,Krem CC Lumene, szminka Avon i maska tkaninowa do twarzy L'biotica.

2 komentarze: