niedziela, 26 stycznia 2014

MASKA TKANINOWA ACTIVE GOLD L'BIOTICA

Jak Wam wspominałam wygrałam w grudniu konkurs na testerkę Twojego Stylu. W związku z tym tuż przed Świętami otrzymałam paczkę pełną kosmetyków :)

I zaczęło się. Wklepywanie,smarowanie, malowanie i ocenianie efektów. Wszystkie recenzje możecie przeczytać na forum styl.pl i zobaczyć jak prezentuje się moja opinia na tle innych.  Na blogu będę wam prezentować je w nieco rozszerzonej formie i ze zdjęciami oczywiście (gdyż na forum recenzje musiały być w określonym formacie).


Jako pierwszą chcę Wam zaprezentować hydrożelową maskę tkaninową L'biotica ze złotem. Do tej pory o maskach tkaninowych tylko czytałam, ale nigdy nie miałam okazji ich stosować.
Formuła masek tkaninowych nawiązuje do tradycji azjatyckiej i jest tam ważnym rytuałem pielęgnacyjnym.


Nie miałam także pojęcia że L'biotica produkuje kosmetyki  do pielęgnacji twarzy.Zawsze kojarzyłam ją z wysokiej jakości kosmetykami do włosów. Tymczasem okazało się że marka znacznie rozszerzyła swoją działalność.Miłe zaskoczenie :)

Maska Active Gold L'biotica zawiera kolagen,złoto i kwas hialuronowy,dzięki czemu ma za zadanie nawilżać, zapobiegać zmarszczkom i rozświetlać.Co ważne maska nie zawiera parabenów i SLS.

Złota maska L'biotica  to właściwie jakby grube, żelowe płatki, mocno nasączone płynem. Niestety tak mokre,że trudno mi było oddzielić je od plastikowych pasków ochronnych. Przy nakładaniu maski na twarz i dopasowywaniu wszystkich wycięć do otworów, maseczka  się nieco porwała na krawędzi,więc należy być bardzo ostrożnym przy ewentualnych poprawkach.



Po nałożeniu miałam dużo uciechy, gdyż wyglądałam niemal jak gwiazda filmów X-men z taką złotą twarzą,co możecie zobaczyć na zdjęciu ;)


Maska jest bezzapachowa i daje uczucie chłodu na skórze.Po jej nałożeniu najlepiej   położyć się  na 20 minut  i  zrelaksować :) w końcu jak rytuał pielęgnacyjny to na całego!

Po zdjęciu maski skóra jest lepiej napięta, a drobne zmarszczki wygładzone. Bardzo dobrze nawilża, a efekt możemy obserwować jeszcze na drugi dzień. Efektu rozświetlenia nie zauważyłam,ale skóra na pewno zdrowiej wygląda.


Cena 16 zł to dość dużo jak na jednorazowy produkt, jednak z drugiej strony jest tego warta. Świetnie sprawdzi się przed wielkim wyjściem i będzie wspaniałym uzupełnieniem codziennej pielęgnacji.

Maseczkę na pewno dostaniemy w aptekach i SuperPharmie.


Jak moja recenzja prezentuje się na tle innych,na forum styl.pl możecie sprawdzić tu:
http://www.styl.pl/forum/post,pId,69735060,dId,2303878,dNa,maska-active-gold-marki-lbiotica


1 komentarz:

  1. Stosuję regularnie, ponieważ na moją skórę ta maska działa świetnie. Nawilża, wygładza, rozświetla :) Idealna do zastosowania przed większym wyjściem :)

    OdpowiedzUsuń