piątek, 2 sierpnia 2013

KREM POD OCZY RIVAL DE LOOP ROSSMANN



Sezon ślubny w pełni, więc mam mało czasu na pisanie postów, ale obiecuję poprawę :)

Dziś chciałam Wam przedstawić mojego kolejnego ulubieńca w codziennej pielęgnacji, czyli  nawilżający krem pod oczy z serii Rossmann.


Jak to zwykle bywa kupiłam go przypadkiem , a wręcz rzutem na taśmę, gdyż potrzebowałam szybko jakiegoś nawilżającego kremu pod oczy. A ten akurat był w promocji ,więc szybko znalazł się w moim koszyku :D

Kremik bardzo dobrze nawilża okolice oczu i powieki. Nie wałkuje się pod podkładem, szybko się wchłania i nie uczula. Zapobiega drobnym zmarszczkom, tworzącym się poprzez nadmierne wysuszenie.

Zawiera muszkat-szałwię,która nawilża 24 h ; wyciąg z fig kaktusowych,chroniących przed utratą wilgoci; pantenol łagodzi a witamina E chroni przed starzeniem.

Jest bezzapachowy, co dla mnie ważne. Praktyczna tubka pozwala na higieniczną aplikację kosmetyku.
Kremik jest bardzo wydajny, mam go już 4 miesiąc i dopiero widać że się kończy.

Testowany okulistycznie, może być stosowany przez osoby noszące soczewki kontaktowe.Bez parabenów i substancji pochodzenia zwierzęcego.

Kolejny raz produkt z serii Rossmann okazał się hitem. Polecam gorąco!
Cena regularna to ok. 9  zł za 15 ml.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz