sobota, 6 lipca 2013

MASECZKA DO TWARZY Z RÓŻĄ AVON

Już tak mam, że zawsze przywiązuję się do limitowanych edycji kosmetyków, a potem cierpię. Nie inaczej jest z maseczką różaną Avonu, której teraz na próżno szukać w ofercie.Czasem wznawiają niektóre kosmetyki, więc liczę,że będzie i tak w tym przypadku,gdyż maseczka jest godna polecenia.

Maseczka urzeka już od pierwszego spojrzenia. Ma postać galaretki z zatopionymi w niej płatkami róży, a przepiękny zapach sprawia, że czujemy się jak w ogrodzie. Maseczka ma za zadanie rozświetlać skórę, ale przy okazji super ją nawilża. Stosujemy ją na suchą skórę, zostawiamy na 10-15 minut i zmywamy.
Efekt nawilżenia  skóry u mnie  utrzymuje się ok. 2 dni. Rozświetlenia nie zauważyłam,być może trzeba ją stosować częściej niż raz na tydzień by ten efekt osiągnąć. Jeśli chodzi o wydajność to jest średnio. Po zaledwie 3 użyciach nie ma już połowy słoiczka :(

Opakowanie mogłoby być bardziej wyrafinowane,choć forma maseczki w słoiczku ma swoje zalety.Do tej pory wszystkie maski miałam w tubkach, przez co nie mogłam ich zużyć do samego dna. Tu nie będzie takiego problemu :)

Ja maseczkę kupiłam w promocyjnej cenie 9,90 zł.Cena regularna to ok. 15 zł za 75 ml.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz