niedziela, 23 czerwca 2013

OCET Z MALIN DO WŁOSÓW FIRMY MARION


Czytając porady na temat włosów w jednej z gazet, natknęłam się kiedyś na niezwykły produkt: ocet z malin czyli kąpiel odbudowująca włosy, firmy Marion.

Na stronie firmy możemy znaleźć wielce zachęcający opis działania tego produktu:
"Zanieczyszczone powietrze, stres  mogą powodować utratę koloru i matowienie Twoich włosów, dlatego Nature therapy stworzona została, aby przywrócić włosom blask, siłę i elastyczność.  Preparat o świeżym zapachu malin delikatnie oczyszcza, usuwa resztki szamponu z włosów oraz pomaga przywrócić naturalną kwasowość skóry głowy." 
"Nie zawiera parabenów, SLES i SLS. Stworzona  została do pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów, szczególnie wymagających wzmocnienia, w celu przywrócenia im blasku, siły i elastyczności."

Powiem szczerze,że zaintrygował mnie ten produkt i rozpoczęłam poszukiwania w sklepach  Niestety, jak to w przypadku większości polskich firm bywa,w popularnych sklepach i drogeriach go raczej nie znajdziecie. Polecam zatem niezawodne allegro.

Gdy tylko przyszła paczka rzuciłam się do testowania. Rezultaty są świetne! Przede wszystkim świetnie oczyszcza włosy z wszelkiego rodzaju kosmetyków stylizacyjnych. Stosujemy go na umyte włosy i po zastosowaniu swojej odzywki, polewając włosy i lekko wmasowując płyn.Następnie czekamy ok 2 minut i spłukujemy letnią wodą.

Włosy są po nim miękkie i błyszczące i świetnie się rozczesują. Przestrzegam jednak przed zbyt częstym stosowaniem, gdyż moje włosy tak się oczyściły i nabrały wigoru po miesiącu regularnego stosowania, że kompletnie nie mogłam nad nimi zapanować. Teraz stosuję go tylko od czasu do czasu, gdy widzę że włosom przydałoby się wzmocnienie i oczyszczenie.
Piękny zapach jest dodatkowym atutem. I ten kolor! Sama przyjemność!

Producent utrzymuje, że butelka starczy na ok. 5 zastosowań przy długich włosach, ale ja użytkuję go znacznie dłużej, mimo iż nie żałuję octu.

Wszystkie te zalety czynią ten produkt godnym polecenia i kolejnym hitem polskiego producenta.

W serii znajdziemy jeszcze spray regenerujący do włosów i  60 sekundową maseczkę.

Objętość:130 ml
Cena: ok.8 zł.


1 komentarz: